=میروم خسته و افسرده و زار=

= سوی منزلگه ویرانی خویش=

=به خدا می برم از شهر شما=

= دل شوریده و دیوانه ی خویش=

= می برم که در آن نقطه ی دور=

= شستشویش دهم از رنگ گناه=

= شستشویش دهم از کله ی عشق=

= زین همه خواهش بیجا و تباه=


= می برم تا ز تو دورش سازم=

=ز تو ای جلوه ی امید مهال=


= می برم زنده بگورش سازم=

=تا از این پس نکند یاد وصال=

=ناله می لرزد می رقصد اشک=


=آه بگذار که بگریزم من=

=از تو ای چشمه ی جوشان گناه=

= شاید آن به که بپرهیزم من=

= بخدا غنچه ی شادی بودم=

= دست عشق آمد و از شاخم چید=

= شعله ی آه شدم صد افسوس=

= که لبم باز بر آن لب نرسید=

=عاقبت بند سفر پایم بست=

=میروم خنده به لب خونین دل
=
 
 

=میروم از دل من دست بدار=

 
=ای امید عبث بی حاصل=

 

**===============**

 
 
 
 
 
 
*سلام بهونه قشنگ من برای زندگی*

*آره بازم منم همون دیونه همیشگی*
*
*فدای مهربونیات چه میکنی با سرنوشت؟!

*دلم واست تنگ شده بود این نامه رو برات نوشت!*

*حال من و اگه بخوای رنگ گلای قالیه*

*جای نگاهت بدجوری تو صحن چشمام خالیه*

*ابرا همه پیش منن اینجا هوا پر از غمه*

*از غصه هام هرچی بگم جون خودت بازم کمه

*دیشب دلم گرفته بود رفتم کنار آسمون*

فریاد زدم یا تو بیا یا منو پیشت برسون*

فدای تو یه وقت شبا بی خوابی خسته ات نکنه*

*غم غریبی عزیزم سرد و شکسته ات نکنه*

*چادر شب لطیفتو از روت شبا پس نزنی*

*تنگ بلور آبتو یه وقت ناغافل نشکنی*

*اگه واست زحمتی نیست بر سر عهدمون بمون*

*منم تو رو سپردمت دست خدای مهربون*

*راستی دیروز بارون اومد منو خیالت تر شدیم*

*رفتیم تا اوج آسمون با ابرا هم سفر شدیم*

*از وقتی رفتی آسمون پر کبوتره*

*زخم دلم خوب نشده از وقتی رفتی بدتره*

*فدای تو نمی دونی بی تو چه دردی کشیدم !*

*حقیقتو واست بگم به آخر خط رسیدم

*رفتی و من تنها شدم با غصه های زندگی*

*قسمت تو سفر شدو قسمت من آوارگی*

*به خاطرت مونده یکی همیشه چشم به راهته*

*یه قلب تنها و کبود هلاک یک نگاهته*

*من میدونم‌من میدونم همین روزاعشق من ازیادت میره*

*بعدش خبر میدن بیا که داره عشقت میمیره

*عکسای نازنین تو با چند تا گل کنارمه*

*یه بغض کهنه چند روزه دائم در انتظارمه*


*تنها دلیل زندگی! با یه غمی دوست دارم*

*داغ دلم تازه میشه اسمتو وقتی میارم*

 
 

 

 

 

 

 

 

 

*وقتی تو نیستی چه کنم با این دل بهونه گیر*

*مگه نگفتم چشاتو از چشم من هیچ وقت نگیر*


*حرف منو به دل نگیر همش غم غریبیه*


*تو رفتی من غریب شدم چه دنیای عجیبیه!*

*میگم شبا ستاره ها تا می تونن دعات کنن*

*نورشون بدرقه پاکی لحظه هات کنن*

**تنها دلیل زندگیم!**

*****با یه غمی دوستت دارم... *****

 

 

 

 

 

 

 

 

 

***********************

 

 

 

 

====================

 

 

 

 

 

 

 

 

*نمي گم عوض شدي تونه هنوزم مهربوني*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*حدسشومن زده بودم نمي خواي پيشم بموني*

 

 

 

 

*روزايه اول اين عشقو عشتياقت تازه تر بود*

 

 

 

 

 

*حالا با صد التماسم ديگه پيشم نميموني*

 

 

 

 

*يك روزي خوندم يك جايي از عزيز بي وفايي*

 

 

 

 

 

*واسه دوامه يك عشق عاشقوبايد بروني*

 

 

 

 

-------------------------------------

 

 

 

 

****************************

 

 

 

 

 

 

=رفتيو من تنها شدم با غصه زندگي=

 

 

 

 

 

=قسمته تو سفر شدو قسمته من آوارگي=

 

 

 

 

=اگر واست زحمتي نيست سر عهدمون بمون=

 

 

 

 

 

=منم تو رو سپردم دسته خدايه مهربون=

 

 

 

 

=دلم واست شور ميزنه اين دله بي خبر نزار=

 

 

 

 

 

=تو رو خدا با خوبيات روهيچ دلي اثر نزار=

 

 

 

 

 

 

 

=يك شب تو پاييز كه غمت سر به سره دل ميزاره=

 

 

 

 

 

=فرزانه همون كسيه كه بيشتر از همه دوست داره=

 

 

 

 

 

=اومدي شبيه بارون دله من خسته خاكه=

 

 

 

 

 

=واسه اون نم نمه چشمات ، نميدوني چه هلاكه=

 

 

 

 

=نمي دوني ، نميدوني واسه من چقدر عزيزي=

 

 

 

 

 

=شايدم مي دوني اما منو باز به هم ميريزي=

 

 

 

 

=نمي دونم چي رازيه كه تو چشمات خونه كرده=

 

 

 

 

 

=هر چي هست اونقدر قشنگه كه منو ديوونه كرده=

 

 

 

 

 

 

 

 

=عشقه من باش تا نميرم=

 

 

 

 

 

=آخه من بي تو ميميرم=

 

 

 

 

=نرو تا تنها نمونم بي تو با بغضه شبونم=

 

 

 

 

 

=عزيزم عشقه مني تو=

 

 

 

 

=مثله مجنون پره دردي=

 

 

 

 

 

=گريه هايه آسمونم ميگه تو بر نمي گردي=

 

 

 

 

=دلم از بس گله داره=

 

 

 

 

 

=روز هارو هي ميشماره=

 

نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, ] [ 6:49 بعد از ظهر ] [ ❤❤❤حافظ حسرت ❤❤❤❤ ] [ ]